Elise och Ida - sso

Alla inlägg under november 2014

Av starstablesverige - 18 november 2014 13:00

Tjena!

Nu har vi ny design på bloggen och ja, det tog typ en timme för mig så nu mst jag äta (har studiedag) Jag är väldigt spänd för imorgon öppnar...

*trummvirvel*

DINODALEN :D

Så på torsdag kommer en massa bilder. :D



Av starstablesverige - 2 november 2014 19:00

Heej! :D


Nu är det halloween på Jorvik...


Det går omkring spöken, man kan köra


pumpajakt och försöka få upp ett äpple


ur en bunke.



Jag har tagit en massa bilder + har


spökkarta (Ger cred till Alicia


Starnight som gjort ett fantastiskt


jobb)






Som sagt, cred till Alicia Starnight (www.aliciastarstable.blogg.se)

 


Ställde mig för att vänta på spöke nr


22, mitt tips är att stå här för att det


åker en lång runda, man får en


vegitarisk sandwish.

 

Min häst hann bli törstig innan det kom xc


 


Är vi inte lika? c:



För att få tröjan + 300 (tror jag) sc



Kod: halloween2014

   Pumpan ger sina hästar kärlek <3



 



Tihi

 


Jag var påväg mot valedale och fick 


lust att hoppa så jag gjorde det. Det 


var tur för annars hade jag krockat in i 


en bänk! VEM HAR STÄLLT DEN DÄR?! 

 



Pumpajakt c: 

 


Märkte först nu att man kan se när folk


fiskar :D




Plocka-äpplen-med-tänderna-


utmaningen :D

 


 


Samlade ihop lite människor för att


dräkter. Jag gillar Big Bonnie


masken :D



Tack till Melissa Sleepymountain och


Elise Flowerhand! (Best name nr 2 (nr


1 Elise Moondaughter :P))






Vi kommer kanske att byta namn på


bloggen, varnar i förväg :P



Heejdå vi ses :D






Presentation


Elise Moondaugther och Ida Bunnyborn här!

Vi bloggar om uppdateringar, redigeringar, buggar och allt mellan himmel och jord på Jorvik.
Vi finns på server två och äger tillsammans klubben Frosty Donkeys

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du sso på en skala från 1-10?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards