Elise och Ida - sso

Alla inlägg under februari 2015

Av starstablesverige - 28 februari 2015 15:11

 

I den här uppdateringen har det kommit en ny galleria i Jorvik City.

 I gallerian har det kommit ett nytt cafe och massa nya affärer, som en: 

  

  Klädafär,                                                   

  

 Utrustnings shop                                               

  

 Och en nya affär med "hästasesoarer".                     

    

 Det har också, för första gången någonsin, kommit rultrappor.                                                       

  

 Det har kommit garderober som inte är i stallet,                                                  

   

och den coolaste artisten någonsin, RAPTOR.

Han kom till Jorvik City för några dar sen, men

tjejerna skriker redan hans namn.


Jag kanske talar för mig själv, men det värkar som

att alla gillar den nya gallerian och tycker att det är

ett supercoolt ställe att hänga på. 

  //Ida

Av starstablesverige - 19 februari 2015 17:27

Hej!
Nu kommer jag med ännu en redigering, denna gång till underbara Alicia "Ica" Kingbard!   


    

Ska ladda upp den på ig nu   

Kramar - Elise <3

Av starstablesverige - 18 februari 2015 14:40

Hej!

Förra måndagen hade vi ett modevisningsevent i klubben, Leia Moongirl vann <3

Detta är ju då hennes pris, en redigering.

Det jag försökte få fram med bilden är att man inte ska döma efter utseende.

Blev inte jättenöjd men jaja, hoppas du gillar den Leia.
 

//Eliseee   

Av starstablesverige - 14 februari 2015 20:32

Det här är min häst Snowflame aka Flamma. Snowflame är en fjording som är i level 15.

Hon är alltid taggad för lopp och är duktig i padocken. 

Snowflame är en häst som tål kölden. Hon har aldrig riktit brytt sig om vädrett.

Allt är der samma för henne. Men jag säjer nog tvärt om. Jag svettas i solen

och fryser i snön. Men vi har endå en massa saker jemensamt. Som att leka

utomhus och delta i tävlingar.


Det var min häst Snowflame, undra vad nästa häst heter!

  //Ida 

Av starstablesverige - 12 februari 2015 15:14

För några dagar sedan så var jag på en joggingtur med klubben.

Sen när alla hade gått fortsatte jag och Elise.

 

Vi satte pss på en bänk för att vila en stund. 

   

Elise var helt slut.


Vi tog oss hela vägen från Fp till Sb med färja och från Sb till Fp till fots.  

 

När vi var i Fp igen föll vi från ett stup! Men vi överlevde såklart.

//Ida    

Av starstablesverige - 9 februari 2015 16:04

Elise här!

Håller just nu på att ladda ner sims 2, kommer lägga ut lite bilder (antagligen ikväll) :D

Baii <3

Presentation


Elise Moondaugther och Ida Bunnyborn här!

Vi bloggar om uppdateringar, redigeringar, buggar och allt mellan himmel och jord på Jorvik.
Vi finns på server två och äger tillsammans klubben Frosty Donkeys

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du sso på en skala från 1-10?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards