Elise och Ida - sso

Alla inlägg under januari 2015

Av starstablesverige - 30 januari 2015 21:55

 

Åh, såg just en bild på min underbara gamla klubb, Clay Dragons.

Jag saknar dem så mycket, men de finns inte kvar :c

R.I.P

Clay Dragons

Vila i Fred <3



//Elise

PS. Håller på att göra om Legenden till film, premunenennememenenemmenurera (cx) på min kanal Elise Moondaughter <3

Av starstablesverige - 28 januari 2015 20:11

Hej!
Nu har jag skapat en klubb vid namn Frosty Donkeys, vi har klubbblogg och insta, Ida är klubbledare och de 10 som hittills gått med är fullkomligt UNDERBARA. Ni får gärna gå med om ni är på server 2 och star riders :D

Här är en bild från vårt första event då några hade gått (vi var 6 st :D)

Puss //Elise <3

SSO

Av starstablesverige - 28 januari 2015 18:55

           Det var inte direkt några redigeringar, men...         

                                              jag har klips ut dem och ändrat backgrunden!                      

                                                                                            


   //Ida

Av starstablesverige - 25 januari 2015 20:47

Jag och Ida har suttit varje kväll i några dagar nu och levlat hästar så nu är min kära Silvershadow i level 15 och min nordsvensk Bella 14 och Sessan typ 9.

 

Våren är här på starstable och jag tog ut Storm, han var vild av iver och jag fick kämpa för att sitta kvar   

//Elise

Av starstablesverige - 24 januari 2015 21:44

 

Idag var vi i dino-dalen och fixade lite. Snart så kommer det info om min nya häst.

Kanske lite annat också, men det får vi se. Tills dess, får ni ha det så kul. ;)

  //Ida 

Av starstablesverige - 19 januari 2015 20:49

Vi är twins!! 

   

Elise och jag har tagit några bilder på oss. Elise kommer i morgon med fler bilder.

Jag kommer säkert också att lägga upp några i mårgon. Så det blir fullt ös!

  //Ida


Av starstablesverige - 18 januari 2015 15:54

  

Det är här är min häst Winternova!

Winternova är en nordsvensk som jag köpte två dagar innan dinodalen öppnade.

Winternova är bara i level 8 hittills. Men jag försöker få upp henne till level 15.

Fast det är ganska svårt för hon är inte så förstjust i tävlingar och är inte så snabb.

Men trots allt är hon väldigt duktig på att rida. 


 

Winternova är ganska klantig. Hon krarsar väldigt ofta och bromsar lite då och då

(här har ni ett exempel på bilden). Men jag älskar värkligen Winternova ändå och

jag är alltid stol över henne efter varge lopp, trots att hon krarsar mycket.

Hennes favorit färg är vit. Så hon vill alltid ut på vintern och se på den vita snön.

Det var faktis därför som hon fick heta Winternova.


Det var Winternova!

Det kan ta lite tid innan nästa häst kommer. För hittills så har jag inga fler.

Men då kommer en massa andra bilder i stället! 

  //Ida


Av starstablesverige - 18 januari 2015 13:04

 

Hej, jag hade aldrig redigerat en bild förut. Så jag tästade och jag ville visa er hur den blev!!

  //Ida



Presentation


Elise Moondaugther och Ida Bunnyborn här!

Vi bloggar om uppdateringar, redigeringar, buggar och allt mellan himmel och jord på Jorvik.
Vi finns på server två och äger tillsammans klubben Frosty Donkeys

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du sso på en skala från 1-10?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards