Elise och Ida - sso

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av starstablesverige - 6 januari 2015 19:12

Ja, här har ni ett förslag på serie /novell  



Jag smög bakom stallet för att få höra mer..

"HUR KAN HAN HA KOMMIT BORT?" sa någon

"Det var någon som..." sa en annan

"KOM INTE MED NÅGRA URSÄKTER!"

"men..."

"Vi ska på VM i DRESSYR IMORGON I FRANKRIKE, och det är ganska svårt att köra dressyr UTAN HÄST! Eller vad säger du, nej förlåt! Jag glömde att du bara är en bondunge och inte kan sådant."

Jag fattade inte deras samtal...


Elise är uppväxt hos Jasper, hon vet inte något om sina föräldrar. Men allt förändras när grinden ut till Silverglade låses upp. Hon har aldrig varit utanför den grinden och Jasper förbjuder henne att göra det. Men varför?



Kanske att jag gör den som serie, kanske som film på youtube. Vad tycker ni? Isånnafall måste jag iallafall ladda ner filmningsprogram.

Presentation


Elise Moondaugther och Ida Bunnyborn här!

Vi bloggar om uppdateringar, redigeringar, buggar och allt mellan himmel och jord på Jorvik.
Vi finns på server två och äger tillsammans klubben Frosty Donkeys

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du sso på en skala från 1-10?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards