Elise och Ida - sso

Alla inlägg under juli 2015

Av starstablesverige - 20 juli 2015 11:28

Jag ska åka bort en vecka och kommer hem på söndag,

så det kommer kanske inget för en jag är hemma igen.

Men kanske, bara kanske kommer det ett inlägg eller två,

men som sagt, jag lovar inget.  

 //Ida

Av starstablesverige - 19 juli 2015 22:07

 Jag var i trädgården och tog några fina bilder

 

 Jag gillade att man såg paddocken i bakgrunden

 

 Och att tullpanerna syndes "nerifrån

 

 Och att vattnet syndes för mig.

 

 Rosorna är min favorit, dem är så vackra.

  //Ida


Av starstablesverige - 18 juli 2015 15:52

Jag var i gallerian förut och kollade på kläder

 

Vilken klänning är finast, den med guld skärpet eller den blåa?


 

Den hära hjälmen vill jag ha

 

Dem här tar jag

 

Dig ska jag ha

  

Vart är min storlek?

  //Ida


Av starstablesverige - 18 juli 2015 10:11





 Jag kanske firade midsommar lite sent

 Jag ble klar med midsommar uppdrgen igår

  

Så då tog jag dem hära bilderna

  //Ida

Av starstablesverige - 17 juli 2015 20:46





 Justia!

Jag har glömt att presentera min häst Supernova!

Det är för viktigt för att glömmas!

 

Detta är min svarta Quarterhäst, jag köpte henne för länge sen så hon är redan i level 15.

Hon heter Supernova som jag sa förut, och... vad kan jag säga om henne?

Hon kommer från Marleys gård och... nämen det var nog det.


Det var min häst Supernova.


  //ida


Av starstablesverige - 17 juli 2015 19:55

Förlåt, förlåt, förlåt! 

Det är svårt att vara social på ett sommarlov! Man är upptagen hela tiden typ!

Men i alla fall... Hej igen, det var ett tage sedan. Jag ska försöka, verkligen försöka

hinna lägga upp mer. Förhoppningsvis lägger jag upp något i morgon men jag lovar inget.

Jag tog lite bilder förut föresten. Jag vart ganska nöjd med dem.

Jag gillade den hära utsikten


Är inte bergen i bakgrunden fina?

Man ser Fort Pinta här ifrån

Den här bilden var en favvo

  

Jag tog även en liten ridtur, förbi Silverglade, Cirkusen och Everwindfälten.

Påvägen tog jag de flesta av korten, pluss några andra.


Det var min fina kvällsridtur. Hoppas ni gillade den.

  //Ida

Presentation


Elise Moondaugther och Ida Bunnyborn här!

Vi bloggar om uppdateringar, redigeringar, buggar och allt mellan himmel och jord på Jorvik.
Vi finns på server två och äger tillsammans klubben Frosty Donkeys

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du sso på en skala från 1-10?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards