Elise och Ida - sso

Alla inlägg under januari 2015

Av starstablesverige - 17 januari 2015 12:37

     

Här har ni 4 bilder på mig i stallet (det ofentliga) när jag sköter om min häst!!

  //Ida


Av starstablesverige - 17 januari 2015 10:05

 

Det här är min häst Icecace!

Icecace är en arab som jag köpte i sb, på goldspurs gård den nedre kvarnen.

Icecace var och är den första kill-hästen jag köpte och han var den första hästen

som jag fick upp i level 15. Men Icecace har äve många hobbies.

Som att: hoppa, leka, tävla i championat och upptäcka roliga och annorlunda ställen.

Icecace är väldigt tävlingsinriktad och gör alltid sitt bästa. Han kommer

aldrig att glömma första gången han kom på tredje platsen

i Moorland championatet och i jorvikstallets championat.


Det var min hästa Icecace , nästa gång blir det hästen Winternova!!

 //Ida


Av starstablesverige - 16 januari 2015 21:30

Hej!
Denna redigeringen gjorde jag idag, tänkte visa upp den :D

/Elise  

Av starstablesverige - 16 januari 2015 14:45

 

Det här är min häst Skyflower!

Skyflower är en tinker som jag köpte på Färdinands och Eddies hästmarknad för ett tag sedan.

Sånna tinkrar finns nu tillgängliga i fp. Skyflower är en snäll, busig och blyg häst. Hon är alltid 

försiktig så att hon inte råkar skada någon. Hennes favorit syselsättning är att jaga sin svans 

pricis som en hund. Det är även en sysselsättning för mig ibland (när jag ser henne, för hon ser 

så rolig ut). Hon gillar även att vara med sin lilla häst-pojkvän (Elise starthäst Silvershadow).


Det var min häst Skyflower, nästa häst blir Icecace!!

  //Ida   


Av starstablesverige - 15 januari 2015 14:54

  

Det här är min ponny Angeldale aka Angel!

Min ponny är väldigt snäll och skulle aldrig skada mig. Ibland kan hon vara lite envis men inte så ofta.

Angeldale gillar att leka kurragömma och att shoppa. Hennes farorit ställe att shoppa på är gåd och fp, där hon hittade snygga prylar till utrustningen. Angeldale gillar även att springa ponnychampionatet. Hennes största dröm är att vinna det och få guldmedaljen. Hennes favoritfärger är rosa och vit (som ni kanske ser på bilden).


Det var min häst Angeldale, nästa häst blir Skyflower!!

//Ida


Av starstablesverige - 15 januari 2015 14:37

HEJ, nu har jag lärt mig att lägga upp och fixa bilder!!

Så här har ni en bild!   

 

//Ida

Av starstablesverige - 12 januari 2015 20:18

Hej!
Snabb updatering, ny outfit :D

  

TADAAAM!


Av starstablesverige - 11 januari 2015 20:19

Upptäckte just en stor fail starstable gjort på starthästarna:

 

Liksom, tänk om du tar en ridtur, och vill ta en bild å ett flygplan, vad vet jag. Och sen ser du HÄSTENS TÄNDER där liksom bara: Helluuuu B)

Jaja, det var dagens uppdatering... Ska se till att Ida lär sig ladda upp snart .-.

Baiii   

Presentation


Elise Moondaugther och Ida Bunnyborn här!

Vi bloggar om uppdateringar, redigeringar, buggar och allt mellan himmel och jord på Jorvik.
Vi finns på server två och äger tillsammans klubben Frosty Donkeys

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du sso på en skala från 1-10?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards